środa, 14 listopada 2012

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ :DDDDDD

WYBACZCIE!

Mam tak ogromna obsesję na punkcie Polski, że jak teraz sobie słucham jego marukaite to <3 to muszę wrzucić go na bloga...tak wiem już to zrobiłam...ale jeszcze raz nie zaszkodzi! :D tym razem dam tłumaczenie które powoduje, że chce mi się skakać ze szczęścia bo MARUKAITE POLSKI RZĄDZI! 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Hej, hej Tato, dasz mi trochę Wódki?
Hej, hej Mamo, hej, hej Mamo
Totalnie nie mogę zapomnieć smaku
Tego Żurku co był wczoraj!

Narysuj kółko – to Ziemia!
Narysuj kółko – to Ziemia!
Narysuj kółko – to Ziemia!
Totalnie jestem Polska!

Uprawiaj ją – to Ziemia!
Zbieraj plony – to Ziemia!
Dbaj o interes narodowy – to Ziemia!
Totalnie jestem Polska!

Aaach, jaki wspaniały świat można zobaczyć
Za, normalnie tylko jednym pociągnięciem pędzla!
Mam tak generalnie
400 tysięcy nazwisk!

„Spirytus robiony przez destylowanie go 70 razy
To, tak jakby mój wynalazek! Jest totalnie najlepszy!”

Narysuj kółko – to Ziemia!
Narysuj kółko – to Ziemia!
Narysuj kółko – to Ziemia!
Totalnie jestem Polska!

Narysuj kółko – to Feniks!
Nawet po rozbiorach – Odrodzę się!
Odradzający się Feniks
Totalnie jestem Polska!

Przeglądając Album
W teraźniejszości tak szczęśliwej, że aż się totalnie poryczę
Wykorzystam szansę by pokonać przeciwności,
Normalnie, generalnie coś zrobię!

Oprócz ciężkiej historii
Jest też ważna teraźniejszość
Totalnie Dziadku, pokój jest najważniejszy
Hej Niemowlę („To, tak jakby dla Lieta!”)

Hej, hej Tato, dasz no trochę Bigosu?
Hej, hej Mamo, hej, hej Mamo
Totalnie nie mogę zapomnieć smaku
Tego Żurku co był wczoraj!

Gdy to poczuję
Użyję potęgi polskiego prawa!
(„I już totalnie zawsze będzie moja kolej!”)

Narysuj kółko, drogi przyjacielu!
Liet jest moim drogim przyjacielem!
Najdroższym przyjacielem!
Totalnie wyjątkowym!

Kiedyś mieszkaliśmy
W tak jakby jednym domu!
Nawet kiedy nas rozdzielili
Generalnie ciągle jesteśmy razem!

Aaach, normalnie gdzieś na świecie
śpi przepis na radość!
Nawet teraz będę na Liecie
Totalnie polegał!



No jak go nie kochać ...( a najważniejsze jest to, że mowa o rozbiorach! czyli pokazuje nas też z tej drugiej strony jako silny i wielki naród)
Dziękuję ^^

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam polskie Marukaite ^^ Mam je na ipodzie xD strasznie mi się podoba, że jest tam mowa o przyjaźni z Litwą ^^
    A teraz do notki:
    Sora odnaleziona! Jupii!! :D Ale czemu w takim stanie... ;( Buu!! TT.TT
    No to teraz doktorek się ma postarać, żeby wszystko było jak dawniej, rozumiemy się?! (Jak chcesz, to mogę Ci przysłać Fausta z Elizą^^)
    Faust: Służę pomocą *kłania się*
    Dobra, sorry że krótko, ale mam sporo nauki :D
    Buziaki i do next!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jedno - czy to by nie pasowało do odrodzenia się Polski..? Co jest piękne *.* http://www.youtube.com/watch?v=yp6vxsyQ0QI&feature=fvwrel

      Usuń
    2. o rany znam to <3 strasznie podoba mi się ten filmik rzeczywiście nie pomyślałam by go umieścić xd a ta muzyka jeszcze bardziej powoduje u mnie nienawiść no NIEMIEC (BLE)
      do Rosji zresztą też -.- a ty masz takie odczucie, że nienawidzisz tego narodu ?

      Usuń
    3. Nie to, że nienawidzę... Ogólnie nie podoba mi się język. I niemiecki i rosyjski.. No i, ogółem znam historię i ciężko mi powiedzieć, że uwielbiam kogoś za to, że nas zaatakował... Nie jestem jakoś wrogo nastawiona, jednak rzeczywiście - gdybym miała do wyboru na przykład..yyy... korespondować z kimś z Niemiec, Rosji albo np. Hiszpanii, to wybrałabym Hiszpanię et cetera.. ;)

      Usuń
  2. Dziwne... Ja uwielbiam Niemcy i Rosję. Zresztą ja mam tak, że uwielbiam tych złych <3 Cudowne opowiadanie <3 <3
    Soundwave ;)

    OdpowiedzUsuń