niedziela, 2 grudnia 2012

Liebster Award :)



Hmn, zostałam nominowana do Liebster Award przez Yohao (arigatou), bardzo dziękuję! ( kłaniam się )
Oto pytania :)

1. Jaki jest Twój cel w życiu? 

Jak najbardziej żyć szczęśliwie, mieć rodzinę, męża który by mnie kochał..., ale też być człowiekiem zapamiętanym, a nie kolejnym z 1 000 000 innych.

2. Jaki jest twój ulubiony kolor?

GRANATOWY ! :D

3. Ulubiona postać z anime?

Trudne pytanie... dużo jest tych postaci, a więc wymienię tę pierwszą która zrobiła na mnie wrażenie PAIN z Naruto.. (szczerze na równi z Natsu) 

4. Ukochana piosenka?

Rany xd dużo ich, to może tę która pokochałam w gimnazjum ( siła rocka :) )  które właściwie mnie wychowało..
PEIN Three Days Grece
(teraz trochę innej słucham, o ! polecam z ruchomego zamku Hauru *.*  ending)

5. Jakie jedzenie najbardziej lubisz?

Jajecznice!!!

6. Jakie jest twoje hobby?

Rysowanie, szycie lalek (tak wiem..xd) słuchanie muzyki, wyobraźnia..czytanie książek jak najbardziej !

7. Dlaczego piszesz?

Zaczynając od początku, nie lubię facebooka ani naszej klasy i w ogóle ujawniać się gdziekolwiek, ale jak tylko obejrzałam Hetalie po raz któryś, stwierdziłam, że poszukam jej na YouTube 
(konkretnie Polski).
Zdziwiło mnie to co znalazłam, zamiast śmiesznego polski ,był Polska cały we krwi, a podczas filmików leciały patriotyczne piosenki, płakałam na każdym. Potem zaczęłam go sobie wyobrażać takim jaki powinien być : silny, dumny, również poważny, ale i radosny :) To mnie skłoniło, aby pokazać go w lepszej postaci. (tak może i nie wyszło, ale mi się podoba :)


8. Wydałabyś kiedyś książkę, gdybyś miała taka możliwość?

Sama nie wiem, głównie piszę dla siebie, aby zachować to co teraz czuję i myślę, zanim stanę się dorosła.
Gdyby była możliwość, to tak wydałabym ją.

9. Jaki kraj chciałabyś odwiedzić?

To generalnie oczywiste Japonię! od pięciu lat tylko się czaje ^^ niestety nikogo w rodzinie nie mam w Japonii, ale mam nadzieję, że jak dostanę się na Japonistykę, gdziekolwiek, to pojadę tam i będę pracować w tym cudownym kraju. ( oczywiście Polska na zawsze! )

10. Co zabrałabyś na bezludną wyspę?

Gdyby była tam moja rodzina, to to byłoby wszystko. Podejrzewam, że zabrałabym jeszcze..książki, całą masę książek! :D Fantastyka forever!!


11. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?

Rodzina.


Dziękuję to wszystko :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz