poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Quiz ! Which Hetalia Guy Would You Date?



WHICH HETALIA GUY WOULD YOU DATE?

http://www.theotaku.com/quizzes/view/3403/
RP to ponoć odgrywanie ról jbc :) "Role play"

Mi wyszedł ....
^^
Cóż 31%  osób go ma :) 
szkoda, że nie ma Polski, no ale wiadomo Alianci i Oś to główni bohaterowie ^^
Randka z Ameryką nigdy nie będzie nudna :D
Podzielicie się co wam wyszło ? :)

WHAT HETALIA CHARAKTER ARE YOU?


Tym razem wyszło... ROMANO :D 9% osób go ma :)





WHAT HETALIA NORDIC COUNTRY ARE YOU?

congratulations, your result has been determined. You share this result with 48% of our members





6 komentarzy:

  1. 1.Wyszedł mi Kanada :3 ma go 15%
    2.Dania xD 22% go ma
    3.Pan Szwedek, ma go 6% yay!
    ~Marta~

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. America! ( *brofist* ) 32%
    2. Dania! ( Mój ulubiony nord ) 22 %
    3. Dania! ( To nie może być przypadek.. :D ) 9 %
    [Dzięki za dodanie quizu, sama bym go nie znalazła :D ]

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh
    Rosja
    Dania
    Norwegia
    Miło, jak robiłam wcześniej inne testy tego typu to najczęściej wychodzili mi Rosja, Prusy albo Chiny
    ~Akasuna~

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Matt XD
    2.Tino
    3.Dania... .___.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Chiny xD ma go 2% :3
    2.Finlandia ma go 15%
    3.Islandia <3 ma go 18 %

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Alfred~ <3
    2. Tino. ;3
    3. Znowu Tino. ^^
    Czyżby przeznaczenie? xD

    OdpowiedzUsuń