wtorek, 20 sierpnia 2013

Polska i jego ..nowy...gło-s...w..hetali





http://eyeonanime.com/hetalia-the-beautiful-world/hetalia-the-beautiful-world-episode-9/


Czy tylko mi się wydaje, czy Poluś ma inny głos... ;(((((((((((((((((((((((((((((

brzmi jak przemiędlony Włochy pół i poł :((( + dziwnie się śmieje....
( pociąga nosem) wolałam tamten zabawny głos bo to nie jest raczej Kazutada Tanaka
Tanaka, Kokoro - ten oto uroczy człowiek


wait właśnie sprawdziłam, to on...no ale przyznajcie, że jest inny, albo idę do lekarza, xd bo śmiech polski i jego mowa są znacznie inne od poprzednich..mało śmieszne teraz

Okk przestaje już narzekać ^^ pozdrawiam ..oby notkę dało radę czytać, starałam się jak najszybciej dodać :) jakiekolwiek błędy bo zapomniałam wspomnieć proszę mnie powiadomić :))

3 komentarze:

  1. Hmm.. Rzeczywiście jakiś dziwny ten głos..
    Dlatego wolę Hetalię czytać niż oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah fakt, noo ale Poluś miał fajny głos wtedy...;((

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń