niedziela, 18 sierpnia 2013

LUDZIE!!! CZ. 2 ( tak to znowu ja, wybaczcie >.<)

Chyba znalazłam Polskę *-* dzięki Rika  napaliłaś mnie, żeby znaleźć Polskę za wszelką cenę i oto wynik, czy to on ? :)



Moim zdaniem... wciąż go kocham ^^ jeszcze bardziej zielone oczy, jeszcze bardziej fajne włosy, jest ok :D
A się wystraszyłam, że go nie będzie uf ^^ Dzięki wszystkim za te wszystkie komentarze miło jest się rozgadać na temat tak fajnego anime, dziękuję wam za informacje :)))
( możliwe, że nie będę mogła odpowiadać na komentarze teraz, bo chwile z lampkiem rodziców właśnie dziś przemijają z wiatrem ;( ...
Pozdrawiam :D

4 komentarze:

  1. to ty myślałaś, że Felka nie będzie? Bez Polski by się przecież nie obeszło :D
    Mi tam osobiście nowy Feli średnio podoba, te włosy ma jakieś takie dziwne ;/ no ale pełnych odcinków z nim jeszcze nie oglądałam, więc zbyt fachowo nie mogę się wypowiedzieć :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to właśnie nasz Felek
    Też wygląda bosko
    ~Akasuna~

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówiłam, że cudny?
    Warto było szukać, co nie ?
    Nasz Felek jest totalnie zafelisty~

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie to w 9 odc. się pojawia :D

    OdpowiedzUsuń