sobota, 17 sierpnia 2013

LUDZIE!! :D

Słuchajcie wyszedł 5 sezon HETALI i wszyscy są przepiękni a rysunki poprawione i to JAK *_*!!! ..może wyszły dawno  i już wiecie ale ja niedawno przyjechałam i nie wiedziałam  JESTEM PRZEESZCZĘŚLIWA!!!

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

http://www.anime-shinden.info/26032-hetalia-the-beautiful-world-02.html


U góry macie link ^^ są na razie dwa odcinki, ale jak oni wyglądają, a atak Rosji na Ameryke KAWAI a Francja...ten to mnie powalił i mam taką zajebistą ochotę zobaczyć Polskę może teżbędzie miał kitka!!! *_*

>.< przepraszam chwila słabości...a notkę dodam już niedługo tylko ją skończę :)

7 komentarzy:

  1. Droga Akane
    Pisze z Bułgarii
    Właściwie the beautiful world jest piąta serią, ale też się cieszylam.
    Niestety nie mogłam nigdzie znaleźć po polsku (na youtube pokazywał mi że ten film nie istnieje) więc oglądałam z angielskimi subami
    ale na realia.org są suby pl i można oglądać po angielsku patrząc suby pl
    i kreską zdecydowanie przesliczna tylko tak jakoś na początku miałam wrażenie że wszystko się błyszczy. Ale odcinków po angielsku jest chyba 12 albo 15.
    Co do postaci... Hm Polski chyba nie było, ale za to był chibigrecja, jej poprostu w pewnym kadrze było to tak uroczy pokazane.
    Spojrzeć w takie oczy i potem mu odmówić nie byłabym w stanie. Obejrz to zobaczysz. (No chyba że akurat nie lubisz Grecji)
    Ach i Turcji i Seszele pociemnili skórę
    Jeju ale się rozpisałam, ale o Hetalii mogę gadać godzinami i się nie zgodzę
    za błędy w komentarzu przepraszam ale pisze z telefonu (mniejsza o to, że wszystkie moje poprzednie komentarze też były z niego pisane)
    Ceny rzecze; bo poprosi nie mogę doczekać się ciągu dalszego
    ~Akasuna~

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju tak teraz patrzę na mój poprzedni komentarz. Cholerne T9 poprzekrecalo mi wyrazy ale mam nadzieję że domyślisz się o co chodziło
    ;-)
    ~Akasuna~

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej dzięki, właśnie patrzyłam na wszystkie informacje dotyczące tej serii. Napisane było, że to 5 sezon
    Baka ( ja )xd już poprawione dzięki.
    Jej! Mieszkasz w Bułgarii? Napiszesz coś o tym państwie? :)Byłabym wdzięczna ^^ A Grecję bardzo lubię tylko Niemcy idzie mi na nerwy -.-, reszta jest super a Francja w tym kitku mnie zniewolił hah ~ :D
    POzdRAwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem na wakacjach w Bułgarii. I zgadzam się zabić szwaba
    ~Akasuna~

    OdpowiedzUsuń
  5. To witaj w klubie *brofist*. Ja już wiedziałam o 5 sezonie zanim jeszcze pojawił się w Japonii, uważnie śledziłam daty itd. ale jak już wyszły suby po angielsku to postanowiłam, że sobie odpuszczę, będąc pewna, że suby PL wyjdą niedługo (tydzień,dwa.. o ja naiwna). No, ale nie wychodziły i wzięłam się za suby ENG, jednak po 1 odc sobie odpuściłam, bo niby znam angielski i porozumieć się umiem, ale jakoś niezbyt komfortowo mi się oglądało. A więc czekałam i czekałam aż ktoś na anime shinden się obudzi. Nawet nie wiesz jaka byłam szczęśliwa jak wróciłam kilka dni temu z wakacji i zobaczyłam, że jest pierwszy odcinek, euforia po prostu :D
    ~Marta~

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super ^^ hah club nie lubimy Niemca jest najlepszy ;D To baw się dobrze xd

    Haha wygląda na to, że mam opóźnienia w byciu na bieżąco T.T , ale cóż najgorsza myśl to ta, że nie ma POLSKI w tym sezonie i powoli mnie wkurza to ignorowanie nas...mamy taką bogatą historię i wgl a tu Estonia więcej razy występuje od nas..ale lubię kraje bałtyckie, więc już nic nie mówię xd
    z tego co patrzyłam to będzie dużo Włoch Anglii i Ameryki

    h\Hmn ale atak Rosji na Amerykę był straszny i w opowiadaniu wezmę pod uwagę jego morderczy szalik chyba xd
    Ale na szczęście trafiłam w dzieciństwo Rosji 1225? jakoś tak kiedy Mongolia go atakowała, to było przykre choć tylko Mongolii udało się podbić w jakiś sposób Rojie :)
    ...rozgadałam się przepraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. [Uwaga! Spojlery!]

    Widziałam cały sezon (20 odc.) po angielsku <3
    Kompletnie nic nie zrozumiałam (no prawie), za bardzo się skupiałam na kresce i muszę was pocieszyć, Polska będzie i wygląda cudownie! O wiele lepiej niż wcześniej Oto co zauważyłam:
    -Przyciemnili włosy
    -Nadali jego włosom trochę błysku (ale bez przesady, nie wygląda jak Barbie)
    -Zaostrzyli podbródek
    -Zwęzili brwi
    -Przyciemnili oczy
    -Rozszczepili końcówki włosów
    -Zmielili ułożenie włosów nad czołem
    -Praktycznie usunęli jego rumieńce :C
    Tyle z Polski, ale osobiście wielkim zaskoczeniem dla mnie było postać Kanady (wygląda totalnie słodko!) i Sealand'u (czysta słodycz! + super brwi)
    I muszę, po prostu muszę napisać, że ta seria była jeszcze śmieszniejsza niż poprzednie <3 <3
    Się trochę rozpisałam, ale trudno :C
    I cieszę się wprost niezmiernie wiedząc, że na tym świecie są jeszcze ludzie, który nie lubią Szwaba. Ja go po prostu nie cierpię i wymiotować mi się chcę jak widzę komentarze typu: " OMG!!! <3 <3 Ludwiś <3 <3".
    Z poważaniem i życzeniami miłego dnia,
    Rika :D

    OdpowiedzUsuń