środa, 14 sierpnia 2013

Just a moment





Cóż mogę jedynie prosić o cierpliwość :) Oto kilka filmików, które bardzo lubię ^^






a to poniżej znalazłam niedawno i strasznie mi się podoba, choć tego typu muzyka nie jest moim ulubionym gatunkiem to lubię tego słuchać :))

(sorki na początku nie ten filmik co trzeba xd pomyliłam się to ten >< )

Na koniec dwa zdjęcia, które mną wstrząsnęły i ledwo co łapałam oddech ze śmiechu Xd

Przysięgam, że staram się najszybciej umieścić notki, ale cały czas drugi komp na którym mam je jest zepsuty i usiłuję coś zrobić ze starych nie uzupełnionych z tego pierwszego kompa co ma problem z netem obecnie wysługuje się lapkiem rodziców -,- ,,,jeśli ktoś coś zrozumiał to uf >.< :)
Pozdrawiam i olejcie reklamy z zeszytami!!! Wciąż są wakacje! :D

4 komentarze:

  1. No to mam nadziejkę, że notka już niedługo
    ~Akasuna~

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrozumiałam, i życzę powodzenia ! :D

    Przedostatni obrazek zmusił mnie po turlania się po ziemi ze śmiechu XD

    P.S. Świetny pomysł z muzyką :3

    OdpowiedzUsuń
  3. haha dzięki wam za tą cierpliwość *-* ja naprawdę wymiękam,ciężko te pliki z tamtego komputera zdobyć :( ale pisze od nowa ze starych notek nie uzupełnionych cóż może wyjdą lepsze niż miałby być :)
    Zapomniałam podziękować za obrazki spod ostatniej i jeszcze ostatniej notki :) wszystkie zapisałam których nie miałam i są naprawdę świetne :))

    Dziękuję większość ludzi denerwuje muzyka na blogach ale zaryzykowałam bo kocham Chopina a ten noctur to mój ulubiony był on na pierwszym rozdziale z tego powodu xd

    POZDRAWIAM !

    OdpowiedzUsuń
  4. F.U.N w wykonaniu Włoszka jest epicki *.* również życzę powodzenia!
    ~Marta~

    OdpowiedzUsuń