środa, 21 maja 2014

Masakra...

Dziś będzie od rana poprawiam szczegóły! xD dziś - 2014-05-23 :)



Zobaczyłam, że dodałam notkę, jakiś miesiąc temu ...jak ten czas leci... eh, wybaczcie, jak już wcześniej mówiłam piszę jedną notkę od początku i waham się ja wstawić, bo wiecie ja muszę coś przeglądać 1000 razy + poprawki... zanim wstawię i ma to najczęściej wiele miesięcy, a teraz..? notka jest jeszcze dzieckiem xD, ale w sumie nie mam wyboru, bo za dużo planów mi w głowie siedzi, ale daje z siebie wszystko :) żeby to, co już napisałam możliwie - ( możliwie xd już nie obiecuje bo pamiętam jak to się ostatnio skończyło ;) ) wstawić jutro wieczorem, oby was nie zabiła ta notka... bo ja do niej nie jestem tak w 100% przekonana :]

Powodzenia w szkole xD

A tutaj chciałam zaprezentować grę pt Silent Hill, czyli gra w która można grać tylko w 22 czerwca, i starać się po tym nie zasnąć ^^ ( i plus 18! xD ) cieszyć się sukcesem, że oto ten na dole jegomość, Cię nie znalazł. Pewnie nie gracie tak w gry, ale polecam xD choć sama czaje się na ten 22 czerwiec bo inaczej nie da rady...a 2 obrazek to pewnie widzieliście ;)



- głupie ale można umrzeć ze strachu gdy światła się zapalają






- spotykacie go? 0% szans przeżycia nie zabijesz typa chyba niczym..[*] kaplica.. :D
Można mieć dziwny trójkąt na głowie, i być jednocześnie strasznym xd

:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz