niedziela, 4 maja 2014

Be or not to bethat is the question !

 Dziękuję za wsparcie!!!!!!!!!! (komiks) :*****************
Jesteście cudowne xD wiara i magiczny pył to podstawa by zdać xd





                  Moja wdzięczność vel Hetalia style! For you! :D





A to moja prezentacja sytuacji sprzed kilku dni i ta, która będzie po maturze!


Matura? Co to?


Luz, mam dużo czasu nie ma co się przejmować!
"Babcia"- Ale uczyłaś się? Musisz się wiele nauczyć, nic pewnie nie pamiętasz z lekcji!
"ja"- Spoko uczyłam się ! trzy lata ciężkiej pracy nie poszły przecież w las. Powtórzę sobie i będzie dobrze, wiem że umiem! 

Matura za 3 dni!? Haha spoko wszystko już umiem!!! Napiszę ją w godzinę i pogadam z komisją w między czasie, przegryzając zwycięską kanapkę!

MATURA JUTRO?! NIC NIE UMIEM! O **** NIE ZNIOSĘ CIŚNIENIA! JA ******, ILE SIĘ UCZYLIŚCIE?! KLASA???! NA PEWNO TYLE CO JA, NIE??!!


nie zdam..... w sierpniu poprawki? luz, będzie dobrze każdemu może się zdarzyć...




A tam! Co będzie, to będzie! Potem z klasą na imprezę! To nie jest do cholery koniec świata, potem będą sesje!!

Tak będę szła z moją klasą na maturę!!! 




Przyszła inteligencja Polski!


Po maturze, liżąc rany życia...



Idziemy oblać koniec matury! :D





4 miesięczne wakacje nadchodzę!!!


KONIEC :D

Dziękuje bardzo, pozdrawiam wszystkich !
( i tak w nawiasie xd nie próżnowałam przez chwile wolnego, wena mi powróciła i już minimalnie mam gotową notkę :P )

6 komentarzy:

  1. Do dzieła dziewczyno! Wszyscy cię wspieramy, Hahahahahahahahahahahaha! Nie pesymizujesz więc jest okay! Test befdzie easy :) :) :)
    Yasha

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pierdole,to było piękne!
    Yoh:DARKA-SAN!Słownictwo!
    Co ty do mnie mówisz...?Ajajajajaj!!!Wybacz Akane!T.T Życzę powodzenia na maturach i żeby rzeczywiście było tak,jak przy obrazku nr 10^^
    Hao:I ty to liczyłaś?
    Nom:3 Powodzenia na maturze!
    Pozdrawiamy:
    Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia
    PS:Kiedy Polska wróci od Morfeusza?I jeszcze jedno:Włochy mnie rozwalił turlaniem się i Feliks zresztą też z tym telefonem^^

    OdpowiedzUsuń
  3. To matury są jutro czy pojutrze? W każdym razie na każdej majówce modliłam się za Ciebie by Ci poszło jak najlepiej! Mam nadzieje że pomogę :)
    Yasha

    OdpowiedzUsuń
  4. YEEEEEEEY!!!! <3 Pooowodzeniaaaa <3 A za ile mniej więcej będzie notka? Nie mogę się doczekać. :< Matura :ddd Zło.... ale zdać trzeba...
    Ej... bo ja mam od niedawna bloga o Hetalii i piszę go z dwoma osobami... Wejdziesz? ^^ http://hetalia-another-story.blogspot.com/
    PS. Koffam twoje rozdziały.
    Twoja wierna fanka ( założę twój fanclub)

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę po czasie, ale to nie ważne... Powodzenia! Czekolada zjedzona? :)
    ~maisha737

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już tym bardziej po czasie, ale cóż... Jakieś matury jeszcze pewnie przed Tobą, więc powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń