czwartek, 8 maja 2014

EUROWIZJA 2014!!!!!!!!!


DZIĘKUJEMY !!!! PÓŁFINAŁ!
 ( lubię tą dziewczynę, normalna jest, ale jak ten ...donatan..? będzie coś mówić do kamery czy cokolwiek...[*]) 


AA i jeszcze nawiązując do tematu ...

ZALICZYŁAM GLEBĘ KIEDY WYGWIZDALI ROSJĘ, NIE WIEM CZEMU POCZUŁAM SZOK I JEDNOCZEŚNIE NIEOGRANICZONĄ FALE SZCZĘŚCIA...TO ŹLE? WĄTPIE XD




he he he he taa~~ +_+ ( moja twarz kiedy to się działo xD)


I żadne życzenia nie są po czasie! :D Dzięki wielkie ! :D...w sumie gera, angol i polak ustny jeszcze ;P

7 komentarzy:

  1. Tia a ja mam rosyjskie nazwisko...
    ~Yasha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh, ja mam niemieckie.. :( masakra, ale po tym co zrobił pradziadek jestem z tego dumna :)
      To tylko nazwiska w sumie ^^

      Usuń
    2. Nooooooooooo moje jest całkiem ładne ale ludzie tak kaleczą języki. ...choć ja nie jestem dumna z tego co zrobił mój pradziadek..
      Yasha

      Usuń
  2. Tak... Początek był świetny :).
    Na kogo głosowaliście/głosowalibiście?
    ~maisha737

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głosowałabym na ..ISLANDIĘ XD bo była zabawa i luz oo i jeszcze nie pamiętam kto śpiewał ale w pierwszym półfinale "Cake to bake" - świetne :D

      Usuń
    2. Heh, głosowałam na Szwajcarię ;3 spoko piosenka, szybko wpada w ucho XD

      Usuń
  3. A ja bym chciała na Austrię, Grecję, Szwajcarię, Białoruś..... Oj trochę tego jest :).
    ~maisha737

    OdpowiedzUsuń