poniedziałek, 26 maja 2014

Dobry :)

Dziękuję za komentarze, jesteście świetni, aż ma się zapał do pracy :)

I Witam nową osobę Tsillah ;) Również Bardzo Dziękuję za ciepłe słowa. Nie przepadam za początkowymi notkami, ale skoro się podobają i nie zniechęcają, to naprawdę ulga :) Mam nadzieję, że następne notki będą lepsze i również będą się wam podobać :)

Co do obudzenia Polski...LUDZIE DAJCIE MI JESZCZE CHWILE XD sekundy nas dzielą serio xd

( moje ulubione zdjęcie Polski, bynajmniej pierwsza 10, już chyba od 2 lat go nie dodałam..:)

3 komentarze:

  1. Też lubię to zdjęcie :) A my aż tryskamy weną! (bo jesteśmy totalnie zagilibiści)
    Yasha

    OdpowiedzUsuń
  2. O ty cholero. Piszesz roździał, a ja dopiero teraz widzę. :)
    O kur..de! Mistrzostwo!!! Świetny roździał! Nie widziałam jeszcze lepszego od ciebie. W ogóle lepszego. Naprawdę!! Nie wiesz jakiego zacieszu dostałam :). Taka mała żecz, a taka świetna :). Naprawdę, dostałam niezłego zacieszu, twoja wina :).

    ~maisha737

    OdpowiedzUsuń
  3. WYYYYBACZ MI,ŻE WCZEŚNIEJ NIE NAPISAŁAM KOMMA!No,ale brak czasu się kłania...
    Brak Czasu:*macha do Darki*
    *Pokazuje cenzuralny gest*
    Brak Czasu:*foch*
    No cóż...ale wiedz,że rozdział się mi podobał.
    Kyuu:Trzymamy za słowo,że Feliks lada chwila się obudzi.Najwyższy czas!
    Polska:Oj dajcie mi spokój,ja też tak jakby muszę się wyspać.
    Dobra,dajta mu spokój!To co?Do następnej notki!
    Pozdrawiamy,i niech Polska będzie z tobąXD:
    Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia

    OdpowiedzUsuń