czwartek, 30 stycznia 2014

....

Cóż, nie trzeba nic więcej mówić.

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Chodziło mi, że bardzo smutne. :( Jeszcze jak słuchałam tego przez 2 godziny wbił mi się zupełne ponury nastrój...;) Coś jakby brutalna była rzeczywistość.

      Usuń
    2. Nie, sorki, patrzyłam tą notkę przez telefon i mi się nic nie wyświetlało i wyglądało to jakby notka była pusta, więc...
      No ale teraz jak weszłam przez laptopa to już widzę :)
      ~Akasuna~

      Usuń
    3. Hah znam to uczucie ;)

      Usuń
  2. jak coś może być tak piękne i tak dołować zarazem? ;C

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz myslalam ze jestem przewrazliwiona...;) witaj w klubie, jakoś tak od razu wyobrażam sobie jakbym to ja miałabym być matka w tamtych czasach, dobijające przez ta piosenkę realia ;(

    OdpowiedzUsuń