piątek, 8 maja 2015

Witam

Dzień dobry :) Chciałam tylko zakomunikować parę rzeczy i już mnie nie ma
1. Witam Marianne, Victorię i Sarę - ( odmienioną Arashi, którą i tak trzeba powitać xd )

2. Victorio przypomniałaś mi o tragicznych pierwszych notkach, co skutecznie zmotywowało mnie do ich poprawienia może nie zmieniania przekazu, ale samej treści w sposób poprawny i z całą pewnością łatwy do odczytania. To bardzo miłe, że pomimo tych błędów, których sama na blogach nie znoszę/ nie cierpię/ pogardzam.... eh wstyd się przyznać, że tak pisałam ( choć teraz to oczywiście też nie pierwsza klasa) czytałaś wytrwale do końca rozdziałów, naprawdę szczerzę Cię za to podziwiam. Muszę zacząć brać poprawki w poprzednich notkach, bo przecież one tu są i nie będę udawała, że nie mają żadnego znaczenia, bo są wprowadzeniem w historię i to od nich zaczyna się czytanie całego bloga....cały czas czuję wstyd po Twoim 1 komentarzu....przeczytałam każdą notkę od początku załamując się na tyle, że schowałam głowę w szczeble łóżka. Poprawię je i postaram się, żeby były o wiele lepsze, mam nadzieje, że doświadczenie nabrane przez te dwa i pół roku które minęły od założenia bloga coś na to poradzą :))

Ciekawi mnie czy Marianna też wytrwa :) ;)

I ostatnia już kwestia to prośba:
- Błagam zaczekajcie na te notki z których jestem szczerze dumna, sama lubię je czytać mówiąc nie skromnie. Naprawdę mi się udały, jeszcze tylko kilka rozdziałów męki z tymi które nie bardzo wyszły i będzie dla mnie raj jako twórcy tego bloga :)

Ciepło Pozdrawiam :) Akane



7 komentarzy:

  1. Sara to ja - Arashi. Postanowiłam zmienić w moim profilu kilka rzeczy, więc również i nazwę. XD Mimo tego witam i życzę powodzenia. Mam nadzieję, że będziesz w końcu zadowolona z pierwszych rozdziałów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah wiedziałam ,że coś było nie tak! ale bałam się, że może się mylę więc ostatecznie dodałam xD
      Mimo tego i tak Witam :D i muszę przeprosić za pomyłkę ;) (
      ale czekałam tak naprawdę na komentarz, bo czułam, że coś musiało się pomylić xD )

      Pozdrawiam ! :D

      Usuń
    2. Nie musisz przepraszać, bo to po większej części moja wina XD
      Również pozdrawiam bardzo gorąco :)

      Usuń
  2. Myślę, że nie powinno ci być wstyd. Notki naprawdę są wspaniałe. I powiem szczerze, każdy ma beznadziejne te pierwsze notki. Jak ja czytam swoje te całkiem początkowe to aż łapię się za głowę. Niestety nie mam za bardzo czasu i pomysłu jak je poprawić.
    Ja również pozdrawiam ciepło ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Początkowe notki nie są tragiczne, ale pamiętam, ze zawsze mnie denerwował styl pisania dialogów:
    Polska: ----
    Sora: ----
    Polska: ----
    Dziwnie mi się to czytało, ponieważ nie jest to poprawne, a jestem bardzo wyczulona na wszelkie błędy.
    Kiedy na swoim blogu widzę błędy to po prostu jestem załamana. Szczególnie jeśli chodzi o błędy kanoniczne i fabularne. Krew mnie zalewa. Ostatnio tez się wzięłam za edycję pierwszych rozdziałów,ponieważ byłam załamana, kiedy je czytałam.

    Pozdrawiam ^^
    Mira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mogę powiedzieć, że mnie również trochę denerwował ten styl pisania, jednak około rozdziału 60 (?) zaczęłaś ,,normalnie'' pisać dialogi, co mnie ucieszyło.

      Usuń
  4. Chodzi, Ci o MNIE ????????? aaaaa…. Arigato, akane-sama

    OdpowiedzUsuń