czwartek, 1 grudnia 2016

Wolf's Rain

Hejka :D  Witam Was bardzo serdecznie, cieszę się, że jeszcze tutaj zaglądacie :] Minęło już tyle czasu, że dziwie się, czemu tak długo mi to schodzi xD

Nie pamiętam, czy już namawiałam do tego anime kogokolwiek na tym blogu, ale z miła chęcią zrobię to ponownie :D

Kochasz wilki ? Zapraszam do obejrzenia :D 

Wolf's Rain uważam za jedno z najbardziej wartościowych anime, jakie oglądałam. Sporo tego było, bo jak każdy "otaku" oglądamy ciągle i nie możemy przestać. Gatunek tej wspaniałej i przejmującej do kości historii to dramat, romans, przygoda, science fiction, ale myślę, że naprawdę każdemu przypadnie do gustu. Ma niestety tylko 30 odcinków...nie znaczy to jednak, że fabuła jest nie dokończona, wręcz przeciwnie. Niesamowity schemat i pełnia świata przedstawionego zupełnie powala z nóg. Anime powstało w 2004 roku, ale charakterystyka postaci ich wizerunek kompletnie zachwyca.

Obiecuję, że klimat tego anime nie jest typowy i powtarzalny - naprawdę, w życiu nie spotkałam się z czymś podobnym a czytam i oglądam wiele. 
Ogląda się z ciekawością i lekką nostalgią.
Naprawdę mogłabym wyskoczyć na wielką scenę i sławić to anime, choć obejrzałam je pierwszy raz chyba dwa lata temu, to wciąż rozbrzmiewa mi w głowie, i co jakiś czas sobie go przypominam.

A teraz żeby bardziej skusić - mam nadzieje xd - obrazeczki









DAJCIE SIĘ SKUSIĆ NIE POŻAŁUJECIE !!!

Cieplutko pozdrawiam każdego, kto przeczytał tą notkę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz