poniedziałek, 26 października 2015

Litwo ~~

Laski - Mroczny Jawa i Marianno :) specjalnie dla was upycham Licię <3 gdzie się da xD Po Waszych kolejnych prośbach wiem gdzie znowu znajdę dla niego miejsce :) Mówiłam, że będzie i tak też się stanie. Nie rzucam słów na wiatr poza dotrzymywaniem terminów z rozdziałami :D

Wasze komentarze naprawdę pomagają, nie które pomysły wykorzystują choć tego nie widać chyba jeszcze :) Powiedzmy, że z obojętnienia do Litwy nastawiam się na zaakceptowanie go xd
Pojawi się chyba CHYBA  w następnym rozdziale :)
Pozdrawiam Ciepło i Dziękuję za Wasze udzielanie się w wielu kwestiach :D Dyskusja na temat Gwiezdnych wojen strasznie mnie bawi xD

Ano jeszcze dodam, że notki będą krótsze jeśli chcecie :) 

15 komentarzy:

  1. Niach, czy ja Ci kiedyś mówiłam, jak bardzo lubię,gdy piszesz dla mnie (MNIE !!!) specjalne notki ? Nie ? Więc kiedy widzę, że jest dla mnie, czuję się ważna i szczęśliwa, że ktoś o mnie pamięta. Ale ja nie rozumiem co cię tak bawi. Przecież to jest bardzo ważna sprawa. No bo jeśli, sithowie opanują internet (a na pewno próbują, i założe się, że mają sojusz z Grumpy Cat) bedzie duży problem. Bardzo. Notki mogą być krótsze. (jako nerd z okularami, trochę trudno się czyta długie teksty przy kompie) A Licia... Licia ma być. Nie może, nie chyba, tylko ma. Bo... bo... bo jak nie będzie, to przejdę na ciemną stronę mocy ! O !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamopniałam dodać, że śliczny obrazek. Uwielbiam go. Smutno, że się pokłócili...

      Usuń
    2. Oczywiście, że sithowie próbują przejąć internet xDD *mroczny śmiech* I uda się to nam!

      Usuń
    3. Senpai, to coś mnie straszy..

      Usuń
    4. Em no ten , Proszę o spokój i o nie panikowanie xd Sithowie potrafią robić dobre grzanki (oj tam, że z ludzi), ważne, że można z nimi pogadać, a dopiero potem być zabitym, zresztą najpierw rozmowa klasyfikacyjna, czy nadajesz się do ich społeczeństwa. Da się wybrnąć. :D

      Usuń
    5. Senpai, kiedy rozdział ? *niewinnie mruga oczami*

      Usuń
    6. już niedługo na razie mam urywanie głowy na studiach :/ Więc nie mam czasu przysiąść porządnie do notek :(

      Usuń
    7. A można wiedzieć, co studiujesz ?

      Usuń
    8. Filologie Polską z kierunkiem dziennikarskim :)

      Usuń
  2. Łoo :3 Śliczny obrazek! Jak ja ich kocham <3
    Ej, komentarz mi się usunął ;( No co za chamstwo! Jedi maczali w tym palce, na pewno xD Oni zawsze wszystko psują! *FOCH*
    Ooo, mowa skierowana do mnie ^^ Jakże się cieszę xDD
    Dyskusja o Gwiezdnych Wojnach zawsze i wszędzie! *wcale nie oglądała wszystkich części po 100 razy xD*
    A dzisiaj leciało Imperium Kontratakuje *___*
    Ogólnie zastanawiam się, jak to będzie. Nadal Litwini nas nie lubią, ale musimy się jakoś dogadywać, bo jesteśmy w Unii Europejskiej. No, ale do Unii jeszcze daleko. Podejrzewam, że jak na razie jesteśmy we wczesnym okresie PRLu, zaraz po wojnie.
    No, zobaczymy co będzie dalej :D
    A co do długości notek, dobrze gdyby były krótsze, bo jako osoba z wrodzoną wadą wzroku, która wciąż się rozwija (jak na razie -2,75 i -3) czytanie długich tekstów na laptopie jest dla mnie męczące. Migotanie może i nie jest widoczne, ale i tak po jakimś czasie oczy zaczynają mnie piec i się męczyć :(


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam większą wadę niż ty i nic mi się nie dzieje! ;_;

      Usuń
    2. No, cóż, ja mam wadę -4,5, i przybiałej i małej czcionce, czytanie jest męczarnią...
      W tym przypadku przyjemną męczarnią

      Usuń
    3. Mroczny Jawo, czy po mrocznej stronie mocy macie pierniczki ?

      Usuń
  3. Aaach~!
    Przeczytałam wszystko w dwa wieczorki przy kubeczku, kocyku, świeczce zapachowej i czekoladzie.
    Jestem zauroczona :')
    Cudownie piszesz, a od pierwszej notki widać gigantyczną przepaść poprawy- przepaść nie kojarzy się zbyt dobrze... duża poprawa ci się wydarzyła XD
    Pokochałam szczególnie takie angstowe kawałki, chociaż angstowe, to realistycznie i niesamowicie opisane.
    WIĘCEJ GWAŁTOWNYCH AKCJI! To genialny patent, którego ja nigdy w swoich opowiadaniach nigdy nie umiałam stosować.
    Czekam na kolejny rozdział i życzę powodzenia na studiach c:
    ~Ravi

    OdpowiedzUsuń