sobota, 28 listopada 2015

:)

Notka pojawi się już niedługo  [Z przeświadczenia wiem, że lepiej bym nie podawała konkretnej daty :D ] 
Witam Córke Króla Króków - nazwa jak z dobrej książki fantasy ;D
Mam nadzieję, że notki wciąż będą chętnie czytane, bo ja jako autor nie przestaje się załamywać, w głowie co innego, a wychodzi skrócona wersja :[  

Sesja nadchodzi, ale dam radę! To tylko sesja... to tylko sesja.



u góry przedstawiam nową postać, która wkrótce się pojawi. 


Czy będziesz lepsza taka wielkość? :) 

13 komentarzy:

  1. A dziękuję za powitanie, dziękuję ^^
    Eech, nazwa to długa historia, której nie będę opowiadać, ale faktycznie jest z fantastyki, którą kiedyś pisałam ;v;" A i tak będę się Ravi podpisywać ;-;
    Pewnie, że dasz radę ;_; Jakbyś nie dała, tobyś umrzyła i wszyscy byśmy tu bez ciebie także umrzyli.
    ~Ravi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesja? Współczuję :/
    I oczywiście czekam.cierpliwie na rozdział xD
    I nie załamuj się! Zawsze tak jest z pisaniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. *jęczy* Kiedy będzie rozdział ????

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczekiwałam z cierpliwością na Gwiezdne Wojny, teraz czekam na rozdział. Mam nadzieję, że niedługo coś napiszesz :)
    Wesołych Swiąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. CODZIENNIE WCHODZĘ. I NIC.
    Jesteś taka okrutna, Akane. Ulżyj chorej i umierającej Ravi w cierpieniu. I boli mnie to, że zapewne nie będzie jakiegoś świątecznego rozdziału. Trudno, nie wszystko się ma.
    ALE I TAK MA BYĆ ROZDZIAŁ PRZED KOŃCEM ROKU. BO ZNAJDĘ I ZABIJĘ W CIEMNEJ SIENI.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przeczytałam to, co napisałam. *pac w czoło* Ni ma sensu to-to wogle.

      Usuń
    2. Nie martw się pisałam gorsze. Ale nadal nie ma rozdziału !!!!

      Usuń