poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Hi (jak zawsze)

Dziękuję za ciepłe komentarze wszystkich osób, jesteście najlepsi :) Witam Hari Yuki, i maisha737 cieszę się, że dajecie radę czytać tego bloga xd Bardzo mi z tego powodu miło ;) 
Kolejna notka będzie w tym tygodniu na pewno, chociaż nie jestem jej pewna pod względem treści, ale co tam ;)) 
Się pochwalę, że ten tydzień jest moim ostatnim w szkole ;( w sumie to nie wiem, czy się smucić, czy nie, istna ambiwalencja uczuć, jak to prawiła moja pani od polskiego xd
Jaszcze raz Dziękuję ! ;)

13 komentarzy:

  1. Dzięki za ciepłe przywitanie.
    W tym tygodniu?? Ach, tyle wygrać :).
    Ostatnim w szkole? Dlaczego ty masz tak dobrze????
    ~maisha737

    OdpowiedzUsuń
  2. A daj spokój ja umieram ze strachu przed matura by sie porzadnie nacieszyc xd

    OdpowiedzUsuń
  3. *-* ubieranka z Hetali...O>O Ubranko Polski....Jakie śliczne xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się będziesz na maturę stresować, to na pewno wszystko ci się w głowie pomiesza. Klucz do sukcesu -> zjeść gorzką czekoladę (nie, nie warzywka) przed testem.

    Dobrze że jest śliczne :).
    ~maisha737

    OdpowiedzUsuń
  5. Połamania pióra na maturze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :)) ok zrobię zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. :)
    Nie rób z 90%!!!
    Tak gorzka, że nie da się jeść :).
    ~maisha737

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, masz mature i jeszcze czas żeby prowadzić bloga *.*... Nic więcej nie mogę powiedzieć jak powodzenia! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D ! taa xd ale wstawię dziś notkę, bo obiecałam :P tylko w godzinach wieczornych :)

      Usuń
  9. Jejku przeczytałam całego bloga, piszesz po prostu przepiękne aż chce się zrobić z tego książkę, podziwiam cię bardzo, bo rzeczywiście trudno pisać wspaniałego bloga i uczyć się do matury... po prostu cudo ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję za miłe słowa, które pokrzepiają mą duszę xd Naprawdę dziękuję :] Mam tylko prośbę, jeśli będziesz ( mam nadzieje xd) komentować jeszcze, mogłabyś wymyśleć dla siebie jakiś nick? :D bo z reguły pamiętam każdego, ale tylko po nicu xd

      Usuń
    2. Hmm może Yasha~ tak wiem demon, ale mi tak jakoś wpadło w ucho... to jestem Yasha

      Usuń
  10. Nie wstawiłaś ;_;...
    ~maisha737

    OdpowiedzUsuń