niedziela, 20 kwietnia 2014

WESOŁYCH!!!

DZIĘKUJĘ ZA ŻYCZENIA! :**

To ja chyba za późno xD Byłam poza domem od środy, więc ciężko było z internetem ;)


ZDROWIA, SZCZĘŚCIA, MIŁOŚCI ( TEJ PRAWDZIWEJ I JEDYNEJ ) DUŻO WOLNEGO CZASU, CIERPLIWOŚCI, JEDZENIA, ŻELKÓW, CZEKOLADY XD JAK I RÓWNIEŻ JAJEK
I WSZYSTKIEGO CZEGO SOBIE ŻYCZYCIE NA TEN DZIEŃ JA SIĘ POD TYM PODPISUJE!
:D
I Żebyście nie zmokli za bardzo jutro, ale wasi wrogowie pod ogromem Waszej potęgi xD

ZNALAZŁAM JESZCZE FAJNEGO KRÓLIKA XD MOŻE DO WAS PRZYSZEDŁ XDDD



10 komentarzy:

  1. Nawzajem! Góry paluszków!!!!
    ~maisha737

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawzajem, i mokrego dyngusa! (ja już zostałam nim obudzona)
    Yasha

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawzajem! Dzisiaj nie byłam mokra (zasługa wyjazdu) ^^ Ale do końca dnia może się to zmienić :< A ty miałaś już mokrego dyngusa? :D
    Jeśli nie to oblewam cię w tej chwili internetową wodą ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha xd Nie byłaś mokra...? No niee to wyśle moich ziomków żeby sprawę załatwili xD dzisiaj każdy musi oberwać wiaderkiem wody. Mam nadzieje, że jednak dostałaś chociaż wodą ze szklaki :D

      Usuń
    2. ;_; oberwałam.... jak szłam do sklepu. Koledzy mnie napadli i wróciłam mokra i bez zakupów :D Musiałam się wracać.
      Kiedy następny rozdział? ^.^

      Usuń
  4. Wiem,że trochę późno,ale...WESOŁYCH ŚWIĄT!!!I mokrego dyngusa^^
    Kyuu:Ty już miałaś wystarczająco mokrego.
    No wiem T.T Ale nic to!Ten króliczek tańczący na rurze jest po prostu świetny!
    No...a kiedy będzie rozdział,który,ponoć,ale ja tak tylko słyszałam ,to takie plotki szły,który miał pojawić się w tamtą środę,hmmm?
    Pozdrawiamy:
    Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (zawstydzona) Tak wiem.:( ale powiem ci ze mam straszne problemy z ta notka...bo usunęłam ja w poniedziałek tydzień temu i chciałam napisać jeszcze raz od nowa ale co napisze to mi się strasznie nie podoba...wiec prawdopodobnie poprawie ta od Sory i wtedy dodam ta o teraźniejszości, eh naprawdę mam z nią problem ;/ DZIEKUJE !! ::*

      Usuń
  5. Przepraszam za spóźnione, ale równie szczere WESOŁYCH ŚWIĄT!
    Wybacz, że ostatnio nie komentuję, obiecuję, że postaram się nadrobić rozdziały u Ciebie! Ten blog jest za fajny, żeby go opuszczać, dlatego liczę, że za parę tygodni będę mogła zostawić komentarz pod najnowszym rozdziałem ^^
    Wszystkiego naj raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha cieszę się ponownie ze cie widze na blogu :) ale wiesz ze jesli sie nie podoba to nie czytaj xd i tak pamiętam, że jako jedna z pierwszych zaczelaś komentować, to mi i tak wiele :D :))) Dzięki jeszcze raz :) i za życzenia również :D

      Usuń