środa, 12 marca 2014

Chciałam tylko powiedzieć, że praca będzie dużo łatwiejsza, bowiem zostałam obdarowana laptopem...(płacze wręcz ze szczęścia) ^^ Więc będę mieć więcej czasu na wstawianie i na ciągłe poprawianie notatek, które mam już..w sumie od sześciu miesięcy, ale co chwile znajduje coś złego i poprawiam "-" A chciałabym skończyć ten wątek i polecieć pisać nowy, który siedzi mi w głowę od bardzo dawna, jeszcze mi zniknie czy coś a tego trzeba uniknąć ;D
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie! I dziękuję za odwiedzanie tego "wypocinka dla początkujących..." I trochę nie wiem, czy ktoś doszedł do obserwatorów...przepraszam, moja wina, ale jeśli tak to bardzo dziękuję :)
 Mam w zwyczaju każdego witać ;) A więc~~ ( tak, wiem nie zaczyna się tak zdania) Witaj! :D

4 komentarze:

  1. Yay!!!Jak fajnie!!
    Naru:Uspokój się.
    Kyuu:Wszyscy wiemy,że lubisz tego bloga.
    Po pierwsze:Niet
    Po drugie:Fakt,lubię twojego bloga^^W dwa dni przeczytałam całego^^Mam nadzieję,że szybko dodasz rozdział.Nie mogę się doczekać:3
    Bardzo lubię Polskę i Sorę,to chyba moi ulubieni bohaterowie.No i jeszcze Szwajcaria oczywiście^^On jest po prostu...super!
    Hao:Ale wylewna...
    No co?Mam dar opisywania ludzi jednym słowem.A więc,do następnego!
    Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha ;D Bardzo Dziękuję ~.~ Z tego co wiem obie mamy ambicje do pisania jak miszcze xd Uda się nam ! Ja osobiście uważam, że wypada mi raczej słabo, ale póki ktoś tu zagląda zacieram rękawki ^^ Tobie również życzę owocnej pracy na maksa :D Mam jeszcze pytanie kto to Kyuu? Tak to; naruto, i haoś ale ciekawi mnie ta postać z jakiego anime pochodzi? :))
    Pozdrawiam ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kyuu to skrócona wersja imienia Kyuubi,po prostu już tak mam,że piszę Kyuu^^
      Kyuu:Tak,chyba mnie lubi,skoro pisze do mnie zdrobnieniem.
      A żebyś wiedział.^^Tak więc,Kyuu pochodzi z ,,Naruto'',jak się sama domyśliłaś:3
      Hao:No i nie waż się mówić,a raczej pisać,że pisanie ci słabo wypada!
      Yoh:Właśnie!Świetnie piszesz,więc nie marudź nam tu!
      Zgadzam się z bliźniakami.Naprawdę dobrze piszesz,aż miło się czyta!I dzięki za nazwanie mnie miszczem^^Pochlebia mi to^o^
      Pozdrawiamy i weny życzymy
      Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierscienia

      Usuń