sobota, 5 października 2013

*-*

Ok nazbierało sie tego więc odpowiem w oddzielnym poście xd
Yohao *-* to Tyy juz dawno cie "nie widzialam":P
Ale najpierw zacznę od nowego przybysza o bardzo ładnym pseudonimie Shiro  muszę przyznać, że przez prawie całe gimnazjum wszędzie sie tak podpisywałam :) Witaj i bardzo ci Dziękuje jak napisałaś że wpływam na emocje szczerze powiedziawszy jestem bardzo szczęśliwa,że tak uważasz jednak nie mogę się zgodzić pomimo tego :)) wiem ze mój blog jest raczej przeciętny i jeszcze chwila zanim będzie taki o jakim marze są dwa punkty :) :
- chciałabym by ludzie czytali go z ciekawością i czytali sobie w czasie wolnym ( sama tak robię do dziś "-" są dwa blogi które czyt od 1 klasy gim )
- Hmn chyba wszystko wymieniłam w pierwszym punkcie...baka xD
Nom rozpędziłam się...znowu >_<
Mogę powiedzieć z ręką na sercu, że nie wiem kiedy ale przerobie cały blog od pierwszego rozdziału..tak mnie też niektóre notki załamują :)

Iii teraz znowu do punktu sprawy co do notki Dziękuje również za uwagi i to tak miło napisane ^^ postaram sie przerzucić te z przeszłości do...ym nie opisze tego za dobrze w każdym bądź razie poprawię to :)
Eh i nasza pikantna parka Węgryy (łapki w górę wszyscy ją lubimy xd) Pan Austria i Prusiak rany rany kminiłam tak długo jak to zrobić,ale zdaje mi się, że wpadłam na pomysł :) który powinien uszcześliwić wszystkich ^^
Jeszcze raz Dziekuje :) i nie wiem kiedy nastepna notka możecie w 50% obciążyć ma te ma ty kę ;(((( a drugie za chomika- dla nie wtajemniczonych to mój komputer :Da jego procesor to chomik napędzający cały system biegając w kołowrotku.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie! Ej i widziecie? JESIEŃ! :D kocham ją *-* a najlepsza to złota jesień podczas moich skrytych obserwacji...wciaz nie bardzo mogę stwierdzić w którym konkretnym dniu ona sie zaczyna kurcze co rok inaczej xd

9 komentarzy:

  1. Aż zdjęłam rękawiczki, żeby napisać komentarz (Tak, jestem zmarźluchem i chodzę w domu w rękawiczkach :D ).
    Twój blog jest na wysokim poziomie, nie przesadzaj. Brakuje Ci tylko pewności siebie.
    Tak, tu się zgadzam, wszyscy kochają Węgry. Tak na serio, jeszcze nie widziałam negatywnej opinii i niej.
    I daj chomiczkowi trochę przysmaków od mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę późna godzina, ale co tam xD
    Dziękuję, bardzo dziękuję za miłe powitanie :) Jeśli chcesz poznać moją prawdziwą ksywę, brzmi ona... Gilbert. Tak, mówią na mnie Gilbert xD Nie wiem, skąd się to wzięło, ale tak jakoś... Ktoś kiedyś wymyślił i tak się przyjęło ;) Ale na stronach, w komentarzach i też ogólnie wszędzie podpisuję się Shiro :))
    Ten blog jest epicki, a to i tak ZDECYDOWANIE za mało powiedziane, uwierz mi :)
    Napisałabym coś jeszcze, ale jest około 1:30 w nocy i jestem tak jakby troszkę zmęczona xD
    Pozdrawiam i czekam na nowy rozdział :)) //Shiro

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm od czego by tu zacząć... Nie doceniasz się dziewczyno totalnie twój blog jest zagilbisty a Węgry... No tak, kto nie lubi kobiety naparzającej prusaka patelnią po łbie
    ~Akasuna~

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam Cię, ostatnio nie mam głowy no blogów :) Ale Ciebie też dobrze "widzieć" :D Pomyśleć, że tego bloga czytam od samego początku mojej.. ekhem... kariery w blogosferze :D Może Ty tego tak nie widzisz, jednak Twój styl zdecydowanie się poprawia, a z każdą notką jest coraz lepiej!
    Cieszę się, że wymyślisz coś, by wszyscy fani parringów z Węgrami byli zadowoleni :) Tak z ciekawości - jesteś bardziej za PruHunem czy AusHunem? :D (PolHun też jest super, tak nawiasem mówiąc <3)
    Hej, nie wiem kim jest osoba podpisująca się jako Shiro, ale już ją lubię - właśnie za ten nick xD Nie wiem czy słyszałaś o "K-project". Główny bohater (właśnie Shiro) mówi głosem Włoch z Hetalii :D A anime polecam :)
    Dobra, plotę bzdury zamiast zająć się czymś pożytecznym...
    Pozdrawiam i nie śmiecę już więcej swoimi przemyśleniami xD Do następnej notki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah no wlasnie dlatego tez mam sentyment bo jakk pierwsza zaczelas czytac notki i radzic :p wszyscy jacy mili matko >_< dziekuje
      Ooo ja lubie imie shiro bo
      a) oznacza to kolor bialy xd uwielbiam biale wlosy i wgl
      b) lubie postac Shiro z Deathman wonderland tez bo dziewczyna strasznie przypadla mi do gustu poza jeszcze Rimą Touya z Vampire Knight jeszcze niespotkalam laski tak fajnej jak one ^^
      >_< wiesz bedac szczera bardziej lubie prusy i wegry together ale do austryjaka nie wiem czemu bo kiedys wlsnie bardziej go lubilam mam cos...naprawde nie wiem co mnie odmienilo ale wariowalam na jego punkcie x.x a prusy na odwrót nie lubilam go ...i wez tu zrozum czlowieka xd
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Yay, jak dużo osób lubi mój nick ^^ Cieszę się C: I ja też kocham biały kolor, a na punkcie białowłosych mam totalnego świra ;))
      Ja jako yaoistka wolę Austrię i Prusy razem, ale PruHun to jeden z pairingów hetero, które naprawdę lubię ;)
      Pozdrawiam, ewentualnie życzę też dobrej nocy :) //Shiro

      Usuń
    3. Aa i jeszcze lubie kiedy ktos pisze "bzdury" chociaz u cb ich nie zauwazylam xd i dlugie komenty tez sa fajne mozecie pisac co tylko chcecie ponarzekac na cos rowniez pouzalamy sie razem xd a anime chetnie sprawdze bo slyszalam ale nie wglebilam sie w temat ^^

      Usuń
    4. Haha rownoczesnie :p to rozumiem ze obie jestesmy fankami Hitsugayi i gina ? Xd to moi faworycii *-*

      Usuń
    5. TAG. Kocham ich! <3 Zwłaszcza Toshiro! ^.^ Mój ulubieniec :)) //Shiro

      Usuń