niedziela, 14 czerwca 2015

Przepraszam (który to już raz...? T.T)

Nie było mnie w Polsce od ukończenia wszystkich egzaminów, teraz też idę na "roboty" :D, ale aktualnie mam wolne. Słuchajcie notka notka notka...eh jestem w tym przedziale rozdziałów, które jak spodziewałam się już od maja będą dla mnie strasznym problemem. Z tego powodu, że były pisane gdzieś w drugiej połowie listopada zeszłego roku (2014) :/
Ponieważ ciągle zmienia mi się pogląd na to jak powinien wyglądać tekst, nie mogę dojść do ładu z tymi rozdziałami, są koszmarne ;((( Bloga nie opuściłam jest wiele notek do przodu -  w word'zie wyjdzie z 50- stron, które ja osobiście uwielbiam :D trzeba właśnie tylko poczekać, teraz będę miała więcej czasu i może w końcu coś wpocę z siebie co mi się spodoba :)

Mam nadzieję, że wakacje spędzacie równie miło :) I Bezpiecznie.

1 komentarz:

  1. Akane-san, kiedy nowy rozdział ? Ciebie nie ma !! I Sory z Felkiem też nie ma... I mi jest smutno. Proszę, wstaw nowy rozdział. Chibitalia też prosi.

    OdpowiedzUsuń