poniedziałek, 12 stycznia 2015

Liebster Award

Liebster Award :)

 Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia - padłam jak zobaczyłam to słowo : Hetaliowa Akane haha dziękuję ;D


1. 
.Idziesz do kina, gdyż dostałeś/aś w prezencie bilet na film, jaki tylko zechcesz. Jaki byś obejrzał/a film?
   - Podejrzewam jakiś mega maraton na filmy fantasy :D

2. Masz trzy godziny, żeby móc się spakować i wyjechać do jakiegokolwiek kraju, jaki sobie wybierzesz. Dopiero się o tym dowiedziałeś/aś. Gdzie lecisz?
  - Kocham takie pytania - Japonia! zaskoczyłam pewnie wszystkich xD

3. Masz ulubioną liczbę? A jak tak, to jaką?
  - W mojej rodzinie ogólnie jest to liczba 5 ;)

4.  Gdybyś miał/a możliwość uczenia się dowolnego języka obcego, jaki to by był?
   - Stanowczo Japoński :) i korciłbym mnie Węgierski... ale to jest tak kurde trudne, że miękną mi oczy i uszy  jak tylko widzę i słyszę ;D

5.  Czy grasz na jakimś instrumencie(tudzież na nerwach)?A jak tak, to na jakim?
  - Gitarka klasyczna, trochę na keyboardzie :> ... ostatnio pracuję nad tym utworem :  


   tyle lat już zwlekam, że trzeba się za to zabrać ! A kocham niemiłosiernie.

6. W twoim domu nagle doszło nieszczęśliwym fartem do samozapłonu. Jakie rzeczy byś wziął/wzięła?
  - Kota, mój portret wyszywany  od babci, misia od babci... hm w sumie lałabym wodą w ogień, zamiast uciekać :] za dużo rodzice włożyli w ten dom chyba serce by mi pękło, gdyby się tak stało na mojej warcie, ale ODPUKAĆ, żeby nigdy do tego nie doszło, nawet myśleć nie chcę ;)

7. Jesteś farciarzem, czy też raczej pechowcem? Czy raczej tak na zmianę-raz masz dużo farta, a raz wielkiego pecha?
- Jestem typowym z definicji pechowcem, wszystko co się dzieje w moim życiu jest takie, iż obiera najwyższą górkę , i najcięższą prace nic nie mam nigdy niestety bez ogromu pracy.

8.  Przyznaj się, jakie jest twoje ulubione jedzenie @.@?
 - Pierożki mojej babci... słowa nie opiszą co się wewnątrz mnie dzieje gdy zjem takiego, jajecznica taty 100% zajebistości od 20 lat :D, placki mamy? xD Pizza.......

9.  Najgorsza według ciebie lektura szkolna to…?
- Hm jestem na filologi Polskiej więc muszę na to odpowiadać ? xD podałabym już z 20 innych które są koszmarem i marzę wręcz o chłopach.

10. Masz swojego ulubionego greckiego boga? Tak? No to na co czekasz, gadaj jak na spowiedzi który to!
 - Kurcze nie mam takiego z Grecji...ale bardziej z mitologii celtyckiej mam :D Konia tak zwanego Embarr pozwolę sobie skopiować z wiki, żeby było wiadomo :)

    mitologii celtyckiejEmbarr ("wyobraźnia") był koniem Niamh. Mógł biec ponad morzem lub lądem nie dotykając ich powierzchni.

11. Ostatnie obejrzany film/anime/serial to…?
 - Dzięki Fenice :

Zankyou no Terror - polecam wejść na bloga koleżanki ;)

Film hmm leciało w TV ostatnio - A.I. Sztuczna inteligencja
Za serialami nie przepadam :)

Dziękuję Bardzo za nominację :)))


4 komentarze:

  1. Wow, jesteś na filologii polskiej? Nieźle :)
    Nigdy nie czytałam mitologii celtyckiej, ale ciekawa jestem co to jest. Grecką znam, chyba pora poszerzyć horyzonty, bo brzmi to bardzo interesująco :P
    A jedzenie od babci też uwielbiam, choć może nie pierożki a jej placek drożdżowy. Pycha :D
    Pozdrawiam!

    Tak w ogóle jeśli lubisz yaoi, zapraszam Cię na mojego bloga http://yaoi-magic.blogspot.com . Jeśli nie, to zapomnij :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah Babcia zawsze wie co dobre ;D Pełna nazwa mojego kierunku to filologia polska ze specjalnością dziennikarską :) bardzo przyjemny kierunek minusem są Obecnie wychodzące mi egzaminy xD
      Co do Twojego bloga, kurcze nie bardzo jestem fanką yaoi :( ale zajrzę ;))

      Usuń
    2. O, tak! Coś o tych egzaminach wiem. To bardzo duży minus! :D

      Spoko, rozumiem. jeśli nie lubisz to się nie zmuszaj ^^

      Usuń
  2. :O o jeżuniu, jakie ja mam zaległości na twoim blogu! *robi herbatkę* Z chęcią biorę się do lektury! I dziękuję za wspomnienie o mnie :3

    OdpowiedzUsuń