wtorek, 2 września 2014

Liebster Awards

Bardzo Dziękuję za nominację ;) (Stefaniuczkad) DARKA xD - :**** że tak powiem ;) ( wybacz, że tak długo, ale byłam w rozjazdach)



Pytanie One:
1. Dlaczego zaczęłaś pisać?
 Owładnęła mną moc Hetalii na tyle mocno, że po uderzeniu od niej "zajebistością pomysłową" chciałam przedstawić Polskę, jako prawdziwe Nasze państwo, a nie tak jak został przedstawiony w Hetalii, czułam zresztą niedosmak, ponieważ zostaliśmy ewidentnie...olani przez autora :)


Pytanie Two:
2. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
  W sumie to jeszcze raz od początku Wiedźmina :)) i Taniec z diabłem ( polecam xD)

Pytanie Three:
 3. Gdybyś wylądowała na bezludnej wyspie i byś znalazła czerwone drzewko, które dałoby ci trzy niezbędne według ciebie przedmioty bądź ludzi, to co byś wzięła? (kogo)
  Hmn, to ciężkie pytanie, ale chyba 1. Chłopaka/ narzeczonego/męża xD 2. Konia 3. Rodzinę Byłabym jak Robinson Crusoe i wymyśliła coś względem mieszkania, innych dodatków
... w sumie internet też by się trochę przydał, ale dałabym radę bez :)


Pytanie Four:
4. Kto cię najbardziej wspiera w pisaniu?
   ...Kto, w sumie dwie osoby, ale na samym początku :) Poza tym obrazki i filmy z Polską / o Polsce są, nie dość, że piękne to na dodatek inspirują :]

Pytanie Five:
5. Ulubiona para bliźniaków z anime to...?
   Jak każdy powiem, żeby nie być dziwnym wyjątkiem To Hikaru i Kaoru ;) Na równi z Zero i Ichiru i  (sorki nie mogę ich pominąć) jeszcze Belphegor i Jill !!!

Pytanie Six:
6. Wiem, że trudno podać ukochane anime, dlatego daję możliwość wypowiedzenia się na temat trzech najbliższy twemu serduchu ^^
  Od 11 lat oglądam Naruto i jest mi zdecydowanie najbliższy, szczególnie dlatego, że fabuła tego anime ma sens i coś czego teraźniejsze nowe anime (w większości) nie mają ;) Kamisama Hajimemashita ( za bardzo mnie przesłodziło <3) i KHR

Pytanie Seven:

7. Masz rodzeństwo, a jak tak, to podaj skalę, jak bardzo cię wkurza od 1 do 10.
   Ciężko powiedzieć, bo mój limit z siostrą, która jest 2 lata starsza, to 3 dni razem bez przerwy... Skala 5/10 bo jesteśmy na tyle różne, że to nie nasza wina xD


Pytanie Eight:
8. Dostałaś list, w którym napisane jest, że masz możliwość wybrania się w dwie strony do jakiegoś kraju, który to by był?
 Nie chcę, być super powtarzalna, ale ...Japonia :) Byłam już prawie wszędzie jeśli chodzi o Europę i ciągle widzę to samo, więc tam liczę na coś więcej, szczególnie, że jest mi bardzo bliska, przez kulturę jaka tam panuje.

Pytanie Nine:
9. Jak dużo mang przeczytałaś?
Tysiąc pięćset sto dziewięćset :D ..sorka nie mogłam się powstrzymać ;p nie liczę ile przeczytałam, pamiętam większość tytułów, ale ilość nie ma znaczenia, więc nie skupiam na tym takiej uwagi :) Bardzo dużo, bo przez większość swojego życia :)

Pytanie Ten:
10. Co myślisz o osobach, które prowadzą blog, ale nie zwracają kompletnie uwagi na interpunkcję, ortografię, gubią litery i nie obchodzi ich wygoda czytelnika, do tego jeszcze akcja tak się rozgrywa, że nie masz pojęcia co się dzieje?
......em, to może ja się nie będę wypowiadać na ten temat bo ja tak robiłam jeśli chodzi o interpunkcję i inne błędy w tekście ;P Ale staram się już ich nie robić by nie wkurzać czytelników, sama też nie cierpię czytać takich historii, można powiedzieć, że robi się takie opowiadania na Odwal ;/

Pytanie Eleven:
11. Czy uważasz, że jestem nienormalna, przez pryzmat tych oto zacnych pytań?
 Hahah niee xD są bardzo zacne zaiste, pozdrów siostrę xD cóż z rodzeństwem nie ma lekko....


Pozdrawiam wszystkich którzy jeszcze tu zaglądają :) musicie mi wybaczyć te długie przerwy, ale mam dużo pracy :(
Jeszcze raz Dziękuję (Stefaniczka) DARKA :D :)



4 komentarze:

  1. Ale ja wolę,jak na mnie Darka wołają...A że mam Stefaniuczka to jakoś tak dziwnie wyszło :/
    WDP:*Kiwają głowami*
    Dzięki za odpowiedzi na pytania!Mogłaś od razu wrzucić z tego drugiego Liebstera,bo też cię jeszcze raz wrzuciłam ^.^''I jaki słodki Feliś na końcu!Pierwszy obrazek też niczego sobie ^o^ Podoba mniem się:D
    Wybacz,ale nie mogę się powstrzymać:Kiedy kolejna notka,ja tęsknię za Polską T.T!!!
    Pozdrawiamy:
    Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprawiłam :D Hah pisze wciąż, bo wiele mam do zrobienia wiesz :( poprawki i inne :/
    Ale dziękuję, że tak się o nią pytasz, to naprawdę wiele znaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy zobaczyłam obrazek, od razu go zapisałam. Piękny!

    OdpowiedzUsuń